شمشیر ولایت

شهادت طلبان ضد نفاق جدید

شمشیر ولایت

شهادت طلبان ضد نفاق جدید

دو نوید تحقق یافته رهبر انقلاب به سیدحسن نصرالله

علیرضا زاکانی با بیان خاطره‌ای از دیدار با «سیدحسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان گفت: پس از پایان جنگ ۳۳ روزه سیدحسن نصرالله به ایران آمد؛ در دیداری که با او داشتیم، گفت: سال ۲۰۰۰ عرصه به ما تنگ شد و تصمیم گرفتیم عقب‌نشینی کنیم؛ در حزب‌الله به‌طور جدی به این جمع‌بندی رسیدیم؛ به ایران آمدیم و ۳ روز با مسئولان ایران مشورت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید عقب‌نشینی کنیم.

 نماینده مردم تهران از قول سیدحسن نصرالله افزود: «خدمت حضرت آقا رسیدیم؛ شرایط را به ایشان توضیح دادم؛ وقتی طرح عقب‌نشینی را مطرح کردم، آقا فرمودند «شما حق عقب‌نشینی ندارید.»

من گفتم: «با مسئولان ایران صحبت کردیم.» ایشان فرمودند: «اشتباه کردند، شما حق عقب‌نشینی ندارید؛ بروید مقاومت کنید.»

وظیفه ما تبعیت بود و گفتم: «چشم مقاومت می‌کنیم؛ در دلم گفتم ما شهید می‌شویم و این جریان می‌خوابد.» نماز ظهر را به امامت آقای خامنه‌ای خواندیم؛ ایشان بین نماز ظهر و عصر به ما رو کردند و فرمودند: «عن‌قریب شما پیروزی را خواهید دید و همه شما در این پیروزی زنده خواهید ماند.» این نوید در دل ما بود و به لبنان رفتیم و مقاومت کردیم؛ تا اینکه عقب‌نشینی فضاحت‌بار دشمن در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد. با خود گفتم آقا، دوتا نوید به ما دادند یکی نوید پیروزی و دومی نوید زنده بودن ما که در این پیروزی بود. پس از پیروزی دیدم تمام کسانی که در آن دیدار حضور داشتیم، زنده‌ایم.